Thursday, August 25, 2011

Wordless Wednesday... ape tu???

salam...

hehe...ok entry kali ni aku boleh buat kesimpulan bahawa tahap kebangangan aku menurun sikt dan tahap kegeniusan aku meningkat dengan banyaknye...hehe..

wordless wednessday... entry yang biasa aku jumpa kat blog-blog bila aku buat sesi blogwalking mahupun blogjogging... bila aku tengok entry yang ada tajuk wordless wednesday, aku just nampak gambar je dalam entry tu... pelik...tapi belum sampai level aneh laa.. haha

wordless wednesday... daripada aku start ber-blogging sampai laa 5 minit yang lepas, aku tak tau langsung hapebendentah tu... aku ada tanya orang, tapi dia pun tak tau..dan disebabkan sifat-sifat terpuji aku yang tak pernah nak ambik tau... so, aku pun tak ambik tau pasal benda ni...

kalau aku tak ambik tau kenapa aku post entry pasal ni?? ahaa... sebab nya, aku dah tau dah apa itu wordless wednesday... hehe.. dah berkurun baru sekarang aku tau.. pehh.. sedih tol laa...

wordless wednesday adalah dimana pada hari rabu, blogger hanya akan meletakkan gambar pada entry mereka tanpa describe apa-apa tentang gambar tersebut..biar gambar menceritakan segala-galanya... (setiap gambar ada lagu... ~yuna~..) haa... lebih kurang camtu laa...

so, itulah maksud wordless wednesday yang aku jumpa setelah melakukan senaman ber-blogjogging pada pagi hari ini... terima kasih kepada owner blog nihh Mercun Bola Aidah sebab bagitau maksud disebalik perkataan Wordless Wednesday ni.. haha

entry aku kali ni memang mengarut dan merepek... hal ni disebabkan aku tengah addict dengan game online Boomz BM... so, aku lack of idea... sorry.. peace :-)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...