Tuesday, August 30, 2011

SELAMAT HARI RAYA....




salam semua...

entry kali ni aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat manusia yang beragama ISLAM sama ada berada di darat, di laut, mahupun di udara hendaknya....

selain itu juga aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua readers yang baca blog aku yang sangat ntahhapehapentah ni.... tak kisah laa sama ada anda seorang blogger yang mempunyai blog ke ataupun anda hanya umat manusia biasa yang tidak tau apa itu blog tapi sentiasa membaca blog-blog umat manusia yang lain...

sebelum aku merepek dan melalut dalam entry yang tidak mendatangkan ilmu tapi mendatangkan ucapan ini...
aku inin menyusun sepuluh jari tangan dan sepuluh jari kaki berserta seluruh anggota badan dari hujung rambut sampai ke hujung kaki, memohon ampun maaf jika ada terkasar bahasa dan tersakitkan hati kepada semua yang mengenali diri ini... serta aku juga memohon maaf kepada semua pembaca sama ada bloggers ataupun bukan bloggers... 

~terima kasih~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...