Thursday, August 4, 2011

idea oh idea...

ya~~haa... haha... ye entry kali nie berkisar idea...bkn idea org laen, bkn idea jiran seblah umah aku mahupon idea kucing peliharaan aku yang comel uh..tapi idea aku sendiri....

antara sebab aku jarang gila+babeng meng-update blog nihh pon sebab idea... haha
xde idea aku nak menulis... tambah lagi dengan internet u aku yang gila khinzir lembab uh..
membuatkan nafsu syahwat aku nak ber-blogging nihh menurun dengan mendadak seperti org tua nk wat projek ngn bininyer yg umur 60 tahun uh... muhahaha (gila lucah aku...)

tapi sejak aku balik bercuti nihh.. ditambah dengan bulan puasa yang telah menjelma nihh..(ecehh~~) bile aku bangun nak melantak sahur je..time melantak tu laa idea aku mencurah2 nak menulis.. adeshh.... aku pon x pahm laa... siap dtg
ngn paakej ayat2 dramatis lagi.. ish3...

tapi bile habis makan je..sume ilang..alamak aii....
moga2..idea aku selalu laa ade.. ahakx~~ adios...

janaan idea..bzzztt~~bzzzttt~~



ting!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...