Tuesday, August 2, 2011

sahur...

pagi tadi aku punye 2nd sahur dlm bulan puasa nihh...memang mantap lahh... aku rase 3 ke 5 kali kot mak aku kejut surh bangun g sahur...ngantok gile beb... tapi demi makanan aku gagahkn jua kudratku menuju ke dapur dan duduk dimeja makan..ehh, bkn dudk atas kerusi di meja makan.. hehe...


wlwpon lauk pagi tadi x semewah lauk pagi semalam..tapi mcm biasa.. aku melantak dengan lahapnyerr... aku x ingat berape kali aku tambah..tapi aku rase dalam palotak mak aku mesti die ingat aku ade bela jin kot.. bwahahaha...

tapi, nak wat camne... da makanan dpn mata..aku telan kasik hbez sume... haha...cukup sebln aku camnie... bkn stakat adibah noor, kuman ngn kumin tu pon tunduk respek ngn kebesaran bdn aku.. muhahahaha....





hahaha.... gambar di atas xde kne mengena ngn entry di atas..aku rembat kat google gak..kih3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...