Monday, August 15, 2011

10 jenis manusia pelik



1)  tak sedar badan gemuk+berlemak+spare tyre, tapi still pakai baju ketat-ketat tahap neraka... sh*t man...

2)  tonton berita kat tv1 sambil mengajak jiran sebelah rumah menonton bersama tanpa sedikit pun perasaan bersalah... malah berasa bangga dan riak pula.

3)  post dekat facebook dengan ayat "jangan ganggu aku, aku tgah busy wat assignment.." tapi facebook dengan IM facebook still online 24 jam...

4)  berasa excited menonton iklan KLMU kat tv.

5)  balas mesej "hai" orang lain dengan mengatakan "saya kenal awak ke??" (biasanya perempuan yang balas mesej macam ni)

6)  menggunakan perkataa-perkataan gedik tahap melampau seperti "aq skew laa mamat tew, encem gileww"
errr.....

7)  menganggap UPNM adalah sebuah universiti yang super mantap+hebat gila babeng tahap gaban. (nie U aku sebenarnya..haha)

8)  tak puasa di bulan puasa ( ya, sangat pelik..)

9)  pakai uniform masa kuliah dan sewaktu dengannya ketika di alam universiti ( u mane lak nihh???)

10)  sentiasa post entry-entry kat blog yang merapu dan merepek dan tak boleh diterima readers macam apa yang aku buat kat blog aku nihh... (aku newbie lagi beb...haha)

~sekian~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...